banner
5 nejnovějších poptávek
Dodávka zdvihacích zařízení
Dodávky kabelů a vodičů
Dodávky ložisek
Dodávka a instalace FVE
Revitalizace objektu
5 nejnovějších nabídek
Použité oktabíny k prodeji
Výroba pryžové moučky
Mitsubishi Colt , náhradní díly
Generální opravy a modernizace soustruhů SU 50A, SV 18RA - i výměnným způsobem
Automatické rozpoznání státních poznávacích značek GPP LPR

Fotoreportáž: Jak se ze sovětských vagonů stává moderní...

05/02/2008

Fotoreportáž: Jak se ze sovětských vagonů stává moderní metro Rozebrat do šroubku sovětské vagony a znovu sestavit z nových součástek moderní stroj. Teprve pak může znovuzrozené metro opět vozit zákazníky. Podívejte se v exkluzivní fotoreportáži, jak probíhá modernizace vozů pražské podzemky. Metro v Praze loni na jaře dospělo do Kristových let. Od počátku do dnešních dnů se na kolejích vystřídaly již tři generace vozů. Provoz zahájily soupravy Ečs, nejprve ve trojvozových a později pětivozových soupravách. Byly typické žárovkovým osvětlením a vzhledem čelního vozu, který připomínal běžný vložený vagon. Po nich začaly v podzemí jezdit ruské soupravy další generace a modernější koncepce 81-71, které můžete ještě krátce potkávat na nejmladší trase B. Jsou typické černým čelem a chromovanými trubkami držadel. Jsou to poslední metra, která řídí výhradně strojvedoucí. Zanedlouho budou i poslední zbývající kusy modernizovány na typ 81-71M. Na řadě je už jen poslední série vozů. Pak v pražském metru potkáte pouze novotou vonící soupravy. Další generací metra v podzemí Prahy jsou také zcela nové vozy M1 na nejzatíženějším céčku.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU